Waarom Mediarchitect

Wat jekrijgt

Architect of change

Ik hou van verandering in mijn werkleven. Het gebeurt met alles en met iedereen, de hele tijd. Het is de manier waarop we dingen beïnvloeden en de manier waarop we groeien: als persoon, als bedrijf of als onderdeel in het geheel. De motor voor die verandering zijn trends die ons bewust maken van wat op elk moment belangrijk is. Ze wijzen de richting en zijn een hulpmiddel voor ontwikkeling, om je een weg te banen naar een hoger niveau. Anderzijds kunnen ze ook leiden tot achteruitgang als je ze negeert. Het is mijn taak om dat niet te laten gebeuren: om verandering te gebruiken of het vanuit het niets te creëren, ten gunste van jouw resultaten.

 

 

Mijn kennis, mijlpalen en vaardigheden

  • Meer dan 10 jaar ervaring in het segment food, drinks & lifestyle
  • Certified Strategisch Brand Manager ( Beeckestijn Business School)
  • Online Marketeer  (10 jr+)
  • Kennis van en ervaring met MVO-gestuurd organisaties en SDG’s
  • Meertalig opgeleid ( NL, ENG, FR, ESP)
  • Pitch winning projecten
  • Free publicity aandacht

 

 

Multi-inzetbaar met resultaat

Mijn sterke plus is dat ik je kan blijven ondersteunen in alle fasen van het merk bouwen. Niet alleen in de beginfase van jouw brand design. Ook in de eindfase van het merk bouwen, tijdens de merk activatie kan ik jou ondersteunen. Ik kan jou ontzorgen met het opstellen van een online marketing strategie, met het vormgeven van de social media content of we gaan om de tafel voor de concept creatie en visualisatie van een event of experience!

 

Team van specialisten

Ik ga graag voor je aan de slag, ook voor opdrachten van grotere omvang. Hierbij kun je samenwerken met of zonder mijn team van high-level specialisten die mijn expertise aanvullen. Wanneer nodig kan ik jouw project opschalen door jou toegang te verstrekken tot  mijn netwerk van high-end creatives, ervaren bedrijfsstrategen en collega’s.

Lees meer over mijn team van samenwerkende experts op de website van Synarchy.

 

Wie ben ik

Ik ben Caroline, moeder van lieve twee zonen Brand en Jerom, Belgisch van afkomst en dol op de stad Delft.

Als je vraagt naar wat daarnaast centraal staat in mijn leven, dan is dat creativiteit, muziek en een liefde voor de Spaanse cultuur. Deze drie elementen zijn niet alleen mijn drijfveren, maar vormen ook mijn identiteit. Hoe gaaf zou het zijn als ik alle elementen kan inzetten bij onze samenwerking!

Laat ik beginnen met mijn eerste drijfveer: creativiteit. De uitspraak: “Creatives are the new athletes” staat in mijn rijtje van favorieten want het benadrukt hoe belangrijk creativiteit is in deze moderne, veranderlijke wereld. Het vertelt ook dat je in deze wereld, waarin de invloed van AI groeit, wendbaar en vindingrijk moet zijn. Al jarenlang word ik gedreven door creativiteit. Zowel in mijn werk- als in mijn privéleven. Met meer dan vijf jaar ervaring in een creatief branding bureau, kan  ik met een sterke creatieve visie en strategisch inzicht  merken tot leven te brengen. Ik gebruik hierbij de kracht van storytelling om overtuigende brand stories om onderscheidende concepten neer te zetten.

Ander ultiem middel om merken tot leven te brengen is muziek. Muziek is mijn motor. Al van kleins af aan, weet ik dat mijn pianomuziek emoties op kan wekken. Met dit besef is mijn interesse voor muziek alleen maar blijven groeien. Het is nu mijn favoriete vorm van expressie en mijn therapie. Ik ga graag de uitdaging aan om mét muziek jouw merk naar een ander niveau te tillen. Om een ervaring vorm te geven met een uniek en eigen geluid. Heb jij zo’n droomproject?

Mijn liefde voor Spanje heeft mij contact gebracht met de kunst van levensgenieten. Het heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt om over de landgrenzen heen te kijken. De combinatie met mijn Belgische afkomst, maakt mij een expert levensgenieter!

Kortom: Ik kan bedrijven helpen transformeren door middel van creativiteit en daarbij zowel muziek als culturele diversiteit als extra troef inzetten!

Laten we samen iets unieks creëren!