Cases

In de praktijk

Sherry Wines NL

Sinds 2015 ondersteunt Mediarchitect de online campagne van Sherry Wines NL met als doel de bekendheid
van Sherry Wijnen uit Jerez in Nederland te vergroten en de perceptie van deze versterkte wijn te veranderen.
De opdracht wordt uitgevoerd voor Fedejerez, de toezichtsraad van de Sherry wijnen in Spanje. Samen met Alterego BV
en CK Media heeft Mediarchitect bewezen een sterke formule te zijn. Hoe? We hebben over-performance geleverd op de
online marketing KPI’s en daarnaast hebben we vele belangrijke influentials ons weten te binden. Mediarchitect is hierbij
verantwoordelijk voor de online implementatie. De activiteiten voeren wij uit voor Fedejerez ( Federación de bodegas del marco Jerez):

Online strategie

In 2015 heeft Mediarchitect het strategisch online plan geschreven met als doel: awareness, traffic en engagement
van de doelgroepen te bereiken via de geselecteerde online kanalen ( o.a. via de nieuwe website sherry.wine/nl) en de volgende middelen.

 

Online implementatie

  • Online promotie
  • Social media marketing: advertising & content op Facebook, Twitter, Instagram en Youtube.
  • Blogger content
  • Linkbuilding
  • LinkedIn database building
  • Creatie visual content: zie filmpje

 

 

 

 

Case 'Sherry Wines NL' Youtube afbeelding

Klant review

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

    John Doe, CEO JD