Team

Lees meer over ons

Wie zijn wij

Graag wil ik mij aan jou voorstellen, mijn naam is Caroline Verschelden en ik ben sinds 2011 oprichter van Mediarchitect company.

Ik werk frequent samen met vaste partners in online creatie en online strategie, o.a. Alterego B.V. en Rethinking the Box. Om die reden introduceer ik Mediarchitect vaak vanuit de wij-vorm. Uiteraard behoort een één-op-één samenwerking ook altijd tot de mogelijkheden.

Vanuit mijn expertise laat ik zien, hoe de fundamenten “architectuur” van een effectief online media plan te ontwerpen. Ik help jou eerst de juiste kaders te schetsen, alvorens we met het inzetten van online kanalen en middelen aan de slag gaan. Vandaar het ontstaan van de naam Mediarchitect. Met meer dan 9 jaar ervaring in het online marketing vak, focus ik mij vooral op branding-en performance campagnes.

In de afgelopen jaren heb ik mij ingezet om diverse doelstellingen voor klanten te realiseren zoals de traffic verhogen naar websites, conversie maximaliseren ( leads en sales), (re)-branding van een product of het helpen opbouwen van social communities.

Eenmaal “live” ondersteun ik mijn klanten in het bijsturen van de campagne en geef jou inzichten door rapportages op te stellen, te bespreken en te evalueren. Mijn werkwijze is zeer transparant en ik geloof ook in “trail-and-error.”  Je kunt en mag fouten maken en je moet daarvan kunnen leren.

Multichannel aanpak

Ik beschik over een zeer groot netwerk binnen het online segment maar wat nog waardevoller is, is dat ik buiten de ‘online’ paden ben gaan kijken. Een effectieve online strategie gaat vaak gepaard met de inzet van andere media kanalen zoals (pers) events, radio, print media en creative merchandising.

Vanwege mijn werkervaring bij diverse dagbladen en magazines beschik ik over een groot netwerk binnen de print media. Door die achtergrond heb ik een solide netwerk van ervaren journalisten en bloggers opgebouwd.  Door zowel inzet van online- en offline kanalen bereik je een versterkend effect. Daarnaast geloof ik ook in de omnichannel aanpak.  De consument bepaalt steeds meer zelf op welke momenten hij in contact wil komen met een merk en welke kanalen hij/zij op ieder moment hiervoor raadpleegt.

Internationale samenwerkingen

Mijn samenwerkingen beperken zich niet alleen tot Nederland. Ik werk ook regelmatig samen met online agencies en uitgevers in België en Frankrijk. Hierdoor kan ik jouw merk ook over de grenzen in de spotlights zetten.

Ook schuif ik regelmatig aan bij nationale en internationale pitches, waar ik zeer interessante kennis en inspiratie uit put voor toekomstige klanten.  Een voorbeeld van een internationale campagne die ik nu promoot, is die van Sherry Wines NL:

Een voorbeeld van een internationale campagne waar ik met trots naar kan verwijzen is de re-branding campagne van Sherry Wines NL.
Samen met mijn partners was ik de pitch winnende partij voor deze campagne waarvoor ik inmiddels 3 jaar de online promotie en social media marketing uitvoer, zie: http://www.nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/Alterego-werkt-voor-Sherry.html