Waarom Mediarchitect

online kompas

Wij helpen jou de juiste koers te volgen

Het medialandschap is inmiddels aan zo snelle verandering onderhevig dat je als bedrijf het gevoel kan krijgen door de digitale technologie te worden ingehaald. Dagelijks word je geconfronteerd met nieuwe termen als “omnichannel”, “paid, earned en owned media” of “content planning plugins.” Er zijn enorm veel mogelijkheden om jouw resultaten te verbeteren maar wat gaat voor jou nu het snelste resultaat opleveren? Welke keuze is de beste?

Mediarchitect biedt jou het kompas om de juiste koers te volgen in dit snel veranderende online landschap. Ik help jou in het maken van de juiste keuzes.
Stel dat je inmiddels wel al weet wat je wilt doen maar ontbreekt het jou aan specialistische kennis en tijd? Dan ben je bij Mediarchitect aan het juiste adres!

De afgelopen 9 jaar heb ik een grote groep klanten ondersteund bij realiseren van hun online doelstellingen. Of het nu ging om het verhogen van traffic naar de websites, het genereren van response , het boosten van de online sales of het helpen opbouwen van een online community.

Hierdoor heb ik zeer gedegen kennis weten op te bouwen van display advertising, affiliate marketing, social media marketing, SEO, video advertising, programmatic buying en vele andere disciplines. Geen idee welk middel in te zetten? Op basis van de doelgroepen en customer journey stel ik met jou een strategie op waarna we de keuze van de juiste online middelen bepalen. Of het nu gaat om traffic via Facebook of leads via LinkedIn.

Crossmediaal

Ik beschik niet alleen over een zeer groot netwerk in het online segment, ook binnen de offline kanalen heb ik ruimschoots ervaring. Mijn overtuiging is dat een online strategie met name effectief wordt, als je deze inzet in combinatie met andere media zoals: radio, (pers) events, print media en merchandising.

Als dit geen haalbare kaart is, heb ik voor iedere doelstelling een passend budget.

Mijn klanten zijn met name actief in het food-and travel segment. Ook heb ik in 2016 een online project voltooid binnen de overheidssector.

Mediarchitect heeft afgelopen jaren bewezen een solide partner te zijn met gedegen kennis en ervaring.

Graag ga ik met jou met in gesprek over de meest geschikte aanpak.

 

“Ik doe wat ik zeg en ik zeg wat ik doe.”

Caroline verschelden

Specialismen

In het segment food, drinks en culture draait het vooral om de klantbeleving en niet meer om het merk of product zelf. Relevant zijn en unieke story telling. Dat maakt het verschil.

Vervolgens is het nog een grotere uitdaging om de ontstane relatie met jouw klanten te bestendigen.
Blijf de klanten prikkelen en inspireren en publiceer content die ze graag willen delen.
Deel met hen unieke know-how en ze worden jouw volgers.

Een interessant voorbeeld waarin we het verhaal van de versterkte wijn Sherry hebben verpakt, is het filmpje Very Unique Wines from Jerez ” dat we eind 2015 hebben gepubliceerd.

Jouw toegevoegde waarde kun je alleen bieden door in gesprek te gaan met de klant. Laat hem of haar
vertellen over beleving van jouw merk of dienst. Wat er uniek is en wat er anders kan.