Online content

“Stop selling; start telling.” Vraag de consument hoe u kan ik voor u relevant zijn?
Bron: Richard van Hooijkdonk, 2013

 

Online content  Icoon

Een andere marketing activiteit die zich de afgelopen jaren steeds sterker manifesteert en die
Mediarchitect als instrument inzet voor het behalen van uw bedrijfsdoelstelling is content marketing.

Content marketing

Of je nu een uitgever bent of eigenaar bent van een commercieel bedrijf of webshop; iedere consument redeneert
vanuit de gedachte of jij als organisatie waarde toevoegt bij de oplossing van zij of haar alledaagse problemen.
Een duidelijke definitie die Wikipedia geeft is: “Contentmarketing omvat alle soorten marketing waarbij
‘content’ – inhoud of informatie voor de consument – wordt gemaakt en verspreid. Die content kan zowel tekstueel
als audiovisueel zijn, gaande van nieuws- en blogberichten over casestudy’s en handleidingen tot video’s en infographics.”

Van belang is dat je regelmatig waardevolle en relevante content, creëert en verspreid met als doel jouw speficieke doelgroep
te bereiken en te behouden. Uiteindelijk wil je hiermee nieuwe online bezoekers, terugkerende bezoekers of winst genereren
door meer conversies.

De overkoepelende online doelstelling(en) die je hiermee wenst te bereiken:

  • Brand awareness
  • Traffic
  • Conversies
  • Betrokkenheid ( =engagement)

Omdat niet iedere organisatie of marketing afdeling de expertise van een content marketeer of SEO specialist in huis heeft, kan
Mediarchitect bijspringen en u ondersteunen met:

  • SEO- copywriting
  • Content planning technieken
  • Creative content
  • Branded content

 

 

Klant reviews

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

    John Doe, CEO JD